Thursday, May 25, 2006

その瞳の奥で隠れた愛は、
気付くともしなかった私。

その心の底で守っていた気持ちは、
感じようもしなっかた私。

半分笑って、半分真顔で、
抱き寄せてくれた、
ほめてくれた、
そのすべてを
今となれば、
悲しくって、
寂しくって、
切なくって、
思い出してしまうあの素顔、
今も私の中どこかで生きている、

遠く遠く行ってしまった君は
そのまま見守ってね私のこと


痛み、苦しみ。。。
どんなに思っても君はもういない~

2 hours cookbook at 10:57:00 PM

3comments

3 TidBitS

at June 02, 2006 3:57 PM Blogger Ozair said...

konichiwa! Ozaigamas!? :D

ota shiwa Ozair!!

i should scroll down to check comments on my previous stuff... :D i think thats about all the japanese i know... :D thanks for droppin by...

 
at June 06, 2006 10:39 AM Blogger rooosh said...

私は美しい詩を言わなければならない。素晴らしい仕事=)

 
at June 17, 2006 12:58 PM Blogger Zee'Ay said...

Hello BacK!
sorry quite a lat eone though :/
anyhoo thanks for stopping by missy :D
that song is by Euphoria (an Indian pop band; album Mehfuz)
u blog in japenese? awesome!
i need to google to translate :P

take carez missy!

 

Post a Comment